Leraninannesi Yaa kizlar Hamilelikde karın alti neden agriyor bilen varmi ben arasitirdim Rahim genisliyo ondan ola bilir diyorlar bilen varmii?
Burcuyyy Leraninannesi benimde karnımın altında hep kramp gibi olurdu haraket ettirmezdı magnezyum verdi o da geçirmiyor
Mehtap987577 Benimde öyleydi başta çok değildi sonradan artık dayanılmaz oldu gittim doktora enfeksiyon iltihaplanma dedi ve ilaç kullanıyorum hala ağrım geçmedi bence doktora görün