Emka yani sizin ikizleriniz olacakmış tabi o zaman iş değişir ama oğlum 1 sene bizim yatakta yattı 😖 memeden ayrılmıyodu. Kaldırıp beşiğe koyunca uyanıyodu. Ama bnm yatağa monte olanlardan olsaydı ittirir yatağına koyardım bu sayede ben de 1 sene boyunca tek omuzum üstüne yatmak zorunda kalmazdım 😩