Gozde1989 10+2 yim 3 gündür rahmin o üst kısmında ve kasıklarımda ağrım oluyor . Şiddetli değil asla .Başka herhangi bir durum yok. Ağrıması normal mi😞
98Umut Gozde1989 bebek kendısını yukarı cekıyor ondan oluyor agrın ben dede aynısı oldu bende 10+2 gunluktu ebe normaldır dedı kanaman olmadıgı surece sorun yok dıyorlar cnm
Gl-Misli32 Gozde1989 bendede oldu 10+6yım hatta bir ara oturduğum yerden kalkamadım, ara ara oluyor ama kanama olmadığı sürece normal diye düşünüyorum rahim büyüyor, çocuk büyüyor yerleşiyor…
98Umut Gozde1989 yanı demek suanda aşagıda ve yavas yavas yukarıya dogru cıkıyor karnınıza dogru ondan dolayı kasıkta agrı yapıyor cnm