Herkese Merhaba, 39+4 haftalık hamileyim normalde karnım hep sertti hele son zamanlarda daha sert olmuştu ama 2 gündür yumuşama mevcut normalde her zaman sert olan bölge şuan elimi bastığımda yumuşak boş yani çocuk orda değil parmağım içine giriyor karnımın ay anlatamadım ama😂 Anneler ve anne adayları anlamıştır. Normal mi bu son haftalarda kızlar? Genelde sertleşir diyorlar ama bende yumuşadı çocuk başka tarafa mı gitti iyice aşşağıya mı indi anlamadım🤷🏻♀️❤️