Kbracoskun Haftam doluyor cuma doktora gidicektim ama eşimin pimpirikliği mi derler ne derler o yüzden gidemedim çok korkuyor hastane ortamından virüs falan nedeniyle yani.. Ama kontrole de gitmem lazım doğuma kadar evde kalmak normal olmaz sanırım.. ilk gebeliğim bı bilgim de yok NST hakkında kaçıncı haftada gidiliyor ? Hastaneye giden bilgisi olan varmı ?
DamlaNur29 Kbracoskun canım benim eşimde aynı düşünüyordu ama hem tüp bebek doktoruma sordum oda dediki en fazla 1 veya 2 hafta ertele ama sonunda gene git dedi saglık ocagıda gitmen lazım dedi yani demem oki doktora sor eğer numarası varsa adamlar pek anlamıyor bu işlerden eşimde diyordu bas bas bagırıyolar gitmeyin diye sen neden gidicen diyodu bende diyodum ben hamileyim zaten ayda bir gidiyorum bebek bu haber almamız lazım
Gunes55 Kbracoskun 32. Hafta bu hafta kontrolum var gidecegim ben. Dogum yaklasiyor bence aksatmamak lazim
Erkekkannnesiii Kbracoskun bende en son 27. Haftada gitmiştim doktora ama doktorum 32. Haftada çağırdı gel haftaya ben gidicem kontrole uzun süre olacak mecbur gitmeliyiz bence 32 den sonra tak eldivenini ve maskeni git çok aksatma git doktor görsün kontrol altında ol Doğuma az kalıyor çünkü
Deleted5544 ben 31+0da gittim. hareket az hissediyorum diye nstye soktu. öyle olmasa da 32de başlıyorlar nstye. gitmenizde fayda var bence, benim bebişim 8 gün geride kalmıs mesela, bu hafta tekrar gidicem.
Kbracoskun Deleted5544 ikna edemiyorum ki adamı geçen cuma gidicektim burnumdan getirdi ya virüs bulasirsa hastaneye gitmiş bakmış kalabalık mi diyr orda görevliye falan sormuş getiriyim mi diye adam da acil bişey yoksa getirmeden daha iyi demiş 🤦 hayır hamileyim ben bu çocuğa baktırmak lazım neyine göre adama öyle diyosun.
Deleted5544 Kbracoskun herkesin kafasına göre ahlam kesmesi beni delirtiyo gerçekten. allah korusun bi sıkıntı olsa o adam bu vebalin altından nasıl kalkıcak? eşinize beni örnek gösterip gelişim geriliği olabilir falan diye korkutabilirsiniz belki, hatta yalandan hareketlerini az hissediyorum falan diyebilirsiniz. biliyorum yalan da iyi değil ama mecburiyetten söylemek lazım bazen
Nrglzrl Kbracoskun merhaba canım ben Çarşamba günü gittim 30+1 de en son 24.haftamda gitmiştim 🤦🏻♀️ Maskemizi eldivenimizi takıp gittik artık Doğuma az kaldı kontrollleri aksatmamalıyız bence ☺️Ve 7 yaşında oğlum,eşimle gitmek zorunda kaldım 😂allaha şükür bir sıkıntı olmadı doktorda 3-4 hafta sonra tekrar gel dedi😊
Kbracoskun Deleted5544 valla sorma bende cildiriyorum. O kadar tartıştım virüsten korkusuna götürmek istemiyor.
Kbracoskun Nrglzrl orda virüs bulasirsa vebalini nasıl odicekmis çevresindeki insanlar kötü. İsey yoksa götürme diyomuş. Eski insanlar hastane yüzümü görmüş. Anlayacağınız beni götürmemek için elinden geleni yapıyor.
Nrglzrl Kbracoskun ahh o eski kafalaar🤦🏻♀️Tamam korkusunu bir nebze anlalırım ama baba olarak onunda merak etmesi lazım biz ilk defa 6 hafta ara verdik baba benden çok meraklanıyordu🤷🏻♀️İnşallah ikna olur biran önce bebeğini görmeye gidersin canımm😘bişey bahane et olmadı😂
Kbracoskun Nrglzrl inşallah 😔 stres yaptırıyor bana delirtiyor inan.. hiç bişey olmasa stres yüzünden dogurucam şu çocuğu ondan korkuyorum
Nrglzrl Kbracoskun amaan allah göstermesin 🙏🏻Zamanında yavrucuğunu kucağına alırsın inşallah düşünme öyle şeyler😊çevresinden etkileyenler varmı eşini canım hani büyüklerinin filan ağzına bakıyorsa ondanda böyle yapıyor olabilir…
semdem1 Kbracoskun bende gitmedim, 30. Haftama girdim doktoru aradım acil bir durum olmadığı sürece hastaneye gelme dedi. Hastane pandemi de değil ama dr riske atmak istemiyor sanırım.
Kevserbdr0 Kbracoskun bende gidiyorum korkma bence doktorlar zaten hamile lere çok dikkat edio fazla bekletmiolar bile hastanede hemen işlerini yapio hemen evinize gidin diolar . Yanı bana ole yapıolar. 29 .2 de gittim aşağıda hissettiğim için nstye aldı hemen . Kişiye göre degiisyor nst işi yani . Şuan 30 +1im 32 de tekrar gidicem