Glsmnkcby tekrar şu gün gel tahlil yapalım demedi mi? 🤔 tansiyon yüksekliğini ben ilk gebeliğimde yaşadım birden Yükseliverdi. Doktorum hemen tahliller yaptı preeklampsi olabilir takip edelim dedi günde 3 defa kontrol edip not almamı istedi ama her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne yaptı iğneyi yaptıktan 3 gün sonra tansiyonum 15 e çıkınca acil doğuma aldı 33 hafta uyumlu 1800 gr doğdu oğlum 25 gün küvözde kaldı ama solunum sıkıntısı felan çekmedi sadece 2500 kg a ulaşmasını bir de enfeksiyon olmuştu son hafta onun geçmesini bekledi dr. Sakinliğini koru bir çok kişinin başına geliyor kesinlikle yalnız değilsin gıdana dikkat ediyormuşsun zaten çok fazla yapabileceğin bir şey yok ama bence bir başka dr a daha git dr un biraz rahat davranmış gibi geldi bana ama sen daha iyi bilirsin görüşen sensin