Bizim de doğum anımız geldi çattı yarın sabah 9 da 2. Sezaryeni mi olacağım bana da dua ederseniz çok sevinirim ilki genel anestezi ile olmuştu doktorlar her ne kadar spinal tercih etse de ben genel istiyorum çünkü korkuyorum acaba 2. Kere genel anestezi ile doğum yapan var mı yakınlarda