ilaygiz Arkadaslar ben ayin 4 de adetim bitti dun idrara ciktim idrarimda yanma oldu ondan sonra kan geldi az bisey bugun hic bisey yok sadece bi iki defa yanma oldu sizce neden
ilaygiz Deletedmom137 bende enfeksiyon ardi bekarkende vardi ama hic boyle olmadim afedersin ama bazen iliskiden sonra tuvalete gottigimde olurdu yanma ama onun harici hic olmazdi ill defa kan ve yanma oldu ben kendimi bildim bileli enfeksiyon var
Deletedmom137 ilaygiz aa ben oldum birkere resmen kan işemiştim çok korkmuştum hemen doktora git canım ilerlemesin seninkidr