Merhaba kızlar. 2 aydır gebelik istiyorum. 2 aydır olmadı . Bu ay 3. Kez deneyecez. Doktora gidip folik asit kullanımına başlamak istiyorum ama şu salgın durumunda gidemiyoruz maalesef. Folik asit kullanmadan hamile kalsam ne olur? Ya da doktora gitmeden folik asit alıp kullanabilir miyim? Bana bir akıl verin lütfen 🤷🏻♀️🤷🏻♀️