Subuss6 İkizlere gebeyim ve tansiyonum çok yüksek napmam lazım düşürmek için ve neden yükseliyo kızlar yaşayan oldumu gebelikte 😓 kafamı kaldıramıyom
derinozkaya Subuss6 korkma sona eriyor 🙏🏻 ben limon yada muz yiyince düşüyordu cok düştügünde de ayagımı kaldırıp uzanıyorum duvar köşelerine
Mk1234 Subuss6 bende birşeye panik yaptığımda yükseliyo 😞 kulağında uğultu oluyor mu tansiyonun yükselince?
EcrinveSelim Subuss6 cok yüksekse suan riske atıyorsn bebekleri doktrm 14ü geçtiğinde hemen gelcksin demişti bana cok tehlikeli
melindam Subuss6 Gebelikte Tansiyon Yüksekliği Önemli Benim Dün 140-80 Oldu Ve Kafamı Tutamıyordum Hemen Antihipertansif Başladı Doktorum Ama Ben Preeklampsiyiö Zaten İdrarda Proteinim Ödemim Falan Var Bekliyorduk Yükselmesini Bemce 1 Hafga Hergün Sabah akşam Aynı Saatte Ölçün Ve Doktorunuza Bildirin
Subuss6 derinozkaya çok kötü gerçekten bende limon yeyim bari inşallah düşer bünyemi çok alt üst etti 😕
melindam Subuss6 Tansiyonuda Limonlu Veya Sarımsak Düşürür 1 Tane Sarımsağı Çiğnemeden Yutun Yada Bir Bardak Suya 1 Limon Sıkıp İçin Bol Bol Su İçin İdrsrla Birlikte Düşecektir
juliet Subuss6 suyun içine bi limon sıkın ya da direk dilimleyip atın onu için gün içinde benim tansiyonumu o dengeliyor sizede iyi gelir inşallah. tuzlu, kızartma, turşu, hamur işi de yasak.