Edauysun Kızlar merhaba 10 gün önce dişimde apse olup yanagım şişmişti doktora gittin rovamycn verdi ve yanagım indi agrımda aynışekil fakat diş etimde nohut büyüklügünde şişlik kaldı güldügümde falan acıyor😔 budurumu yasayam varmı iki hafta olcak
pelinsss Edauysun ben hiç yaşamadım canım, forumda sıkıntı var sanırım, bu yüzden yazını görmemiş olabilirler
Lina41 pelinsss canım ben dört gündür bu acıyı çektim çürük falan olmamasına rağmen diş etim şişti üzüm kadar oldu çareyi yoğurtta buldum
Semra21-63 Ada çayini öneririm canm . Bende de bazen şişlik oluyor iltihaptan dolayı ada çayı demliyorum ve günde üç kere agzimi calkaliyorum bir haftada falan geciyor
Edauysun Semra21-63 cnm gebelik var degilmi? Ara ara geçip snra tekrar mı oluyor benimde öyle şükür diş agrım yok ama dedgm üzere mimklerimde yanagım falan acıyor gergin 😔
Lina41 Lina41 Görünce hemen yazmak istedim o bölgeye yoğurt sür biz en sonda yoğurt yaş name ve karanfili karıştırıp macun gibi sürdük ondan sonra iltihap beyazladı ve söndü ağrısı ve şişliği
Edauysun Lina41 gercektenmi cnm icinde iltihap yk sadce şiş sert mimiklerimde falan acıyor cürük o bu bndede yok hatta 10 lu antbytk bitti iyidi br hafta ikigündür böyle😔hemen denicem ck teşekkürler
Lina41 Edauysun ben hiç bişey ısıramıyodum diş eti diş köklerime vurmuştu ilk diş ağrısı zannettim hatta sonra diş eti şişti ve ağrıdan ağladım boynum lenf bezlerim bile ağrıyodu ilk üç gün dişçiyi aradık çoğu yer hamile kabul etmiyor iyi de olduğu gitmediğim bu ortamda bana yoğurt çare oldu içinde iltihabı kuruttu
Semra21-63 Edauysun evet canm gebelik var. İçmiyorum sadece agzimi calkaliyorum tabi bir yudum icseniz de zarari yok. Ben de hem iltihap hem de ağız kokusu oluyor kullanınca geçiyor iki şikayetim de
Lina41 Edauysun yoğurdu yutmamaya çalış o bölgede tut hatta içine biraz un katıp macunlaştırabilisn ara ara buz da koy o bölgeye ben çok çektiğim için yardımcı olmak istedim inşAllah geçer biran önce 🙏🏻