Direk konuya gireceğim geçen hafta sokağa çıkmanin ilk haftası cumartesi gecesi saat 10 gibi sancılarım başladı zaten 2 aydır sancılar çekiyordum erken doğum riskim vardı ve ciğer geliştirici iğne falan yapılmıştı 32 haftalıkken normalde 38+2 de sezeryan olacaktım ama sancılarım siddetlenince eşim zorla hastaneye götürdü beni 2 haftadır 2 cm acilmayla geziyordum bebeğim hep asagidaydi neyse hastaneye gittik nst ye baglandim sancım hiç gecmiyor düzensiz ama 100 kere vuran sancı açılma kontrol edildi açılma yok saat gece 1 di doktorumu cagirdilar acil sezerynaa alındım çünkü plesanta yaşlanması da vardı bebeğe artık zarar veriyordu kilo alımı durmuştu 1:54 te kızım dogdu kilosu geriye atmış 2535 gram 48 cm doğdu ilk doğduğunda aglamadi acil yoğun bakıma aldılar benim dikişlerim atıldı ve odama getirdiler beni 3 saat sonra kızımı yanıma getirdiler öğlen 12 de taburcu olduk şuanda 1 haftalık oldu ve gayet sağlıklı kiloda almaya başladı