Ahsend49 İki gündür bir ağrı var anlamadığım sizdede oluyormu acaba 10 hafta 6 günlüğüz şuan vajinadan bir Ağrı giriyor feci şekilde . Oturma yatma şeklimi değiştiriyorum . Daha önce düşük yaşadım o yüzden korkuyorum
Gunsss Doktorunuza danışın mutlaka. 15+3 teyim bende genelde rahim büyüdüğü için ağrı olur deniyordu doktora gittim ama benimki kasılma çıktı iğne verdi doktorum. İhmal etmeyin bence.