Glshhrn Kızlar en son 7 haftalıkken gittim 15 oldum hala hastaneye gidemedim özel çapaya gidiyordum ama vaka sayısı yüksek korkuyorum buralarda olup özel kliniğe giden var mı ücret hakkında bilgisi olan yardımcı olursanız sevinirim..
Angel000 Glshhrn hangi doktora gidiyorsunuz ben Edirnekapı da oturuyorum o hastaneye gelmeyi düşünüyorum.