Arkadaşlar ben de yeni oldum, kendinizi rahat bırakın gerçekten korkulacak abartılacak bi durum kesinlikle değil. Abartanları anlamadım. O kadar korkarak gittim. Belki doktorun eliyle alakalıdır kan gelenlerin, ama benim doktorum hiç acıtmadı. Kan falan da gelmedi. Benim iri bebek baya uzun sürdü en az 1 dakika açıklık da var mı yok mu bakıp emin olmak istedi, zaten sokunca gerisini hiç anlamıyorsun.