132025 Beklemek istemiyorum derken? yanı yanlış anlamada senın elınde degılkı bu.. enfeksıyon rıskın var 1 ay daha bekle ne kaybedeceksin acelen ne yanı sağlığın için doğru olan bu. beklemek istemiyorsunda bakalım nasıp olacak mı? belkı 7 ay sonra gebe kalacaksın kım bilebilir bunu. enfeksıyon çok tehlıkelı 1 ay daha beklemelısın.
Kaset test gıttıgıdıyorsan alabılırsın loboduıck dıye bır marka. bırde kağıt gıbı olanlar var alma onlardan. instagramda bırgebenıngunlugü var oda satıyor ıstersen ondan temın et. şansın bol olsun. hayırli ise nasıp olsun