Alixanim Benimde 32. Haftada öyle olmuştu. Sonra git gide ilerledi erken Doğum yaptın 36 da. İlaçla durdurmuştu biraz öteletmişti. 20 nin altında olsaydın Serklaj yapardım ama yapamam demişti. Evde sadece yatmak yeterli olmaz. Hastaneye yat dediyse yatsan iyi olurdı canım. Önlem alırdı. Ciğer geliştirici falan ilaçlar vuruyorlar serum. Bende yatmıştım.Doktorunla tekrar konuşsan iyi olur bence