Slm kızlar ben tüp bebek yaptım şimdi 14+3gunluk hamleyim ilk 1.5 ayıMDA kanamam oldu doktorum bebeğin eşinin rahim ağzında olduğunu ve yatmam gerektiğini söyledi Ölede yaptım sonraki kontrolümde hersey yolunda bebeğin eşi yukarı çıkmış dedi
Geçtiğimiz çarşamba kahverengi kanamam oldu başka doktora gittim oda hersey yolunda dedi bugun gene kanamam oldu kahverengi neden oluyor nasıl bi çözüm bulurum bilmiyorum bu hafta gene doktora gideceğim doktorlara koronodan dolayi çok gelmemi istemiyor ama bu durum beni uzmeye başladı bi tavsiyesi olan var mı ????