EsraElms ben 13 yaşında fark ettim eğriliği amlyt oldum boydan boya platin var . Ameliyattan önce göğsüm ve kaburgalarım ağrırdı . Geçenlerde yine göğsüm ağrıyınca annem sırtıma baktı hafiften yine eğrilmiş gibi dediii röntgen çektirmediğim için doğumu bekliyorum . İnşallah bşy yoktur çünkü çok zor ve ağrılı bi amlyt . Hamileleikte ağırlıktan dolayı ilerleyebilirmiş eğrilik Ama doktor röntgensiz işlem yapmıyor geçmiş olsun size de Bu arada skolyozlu olup normal Doğum yapan var ama ameliyatlıysanız platin varsa sezaryen yapıyorlar . Benim 50 derece eğriydi yani yüksek açılı ve boydan boya plantinlyim. Bu yüzden sezaryen olacak ve bel deliği kapalı olduğu için genel anesteziyle yapılacak . Eğriliği az olup platini ufak olanlar belki normal Doğum yapabailirler bilemiyorum . Ameliyatlı değilseniz normal yapabiliyorsunuz zaten