Ben Alev Hanıma gidiyorum o kadar memnunum ki gereksiz hiç bir teste yönlendirmedi. Bir şikayetle gittiğinizde de hemen tahlil delisi doktorlar gibi değil ben neredeyse hepsini denedim ilk gebeliğimde hepsi çok şeker çok tatlı evet ama alev hanımın artıları bana göre daha çoktu..