Kızlar 34 haftalık olduk sımdıden basladım kara kara dusunme ye normal denemek istiyorum tecrubelı olanlar bu konuda deneyimlerini paylasabılırlermı toparlanma surecı felan sanırım dogumda esım ve ben olcam gurbetteyım durumlardan dolayı 🙄 siz nasıl dusunuyosunuz