Bizde haziran sonu temmuz başı kıyafet olarak zıbın hariç diğer tüm herşeyimiz tamam banyo bakım bez hepsini aldık odasıda Nisa’n sonu gibi gelicek allah nasip ederse 30-32 gibi yıkayıp hazırlamaya başlıycam kansızlık var erken Doğum falan olması riskiyle o yüzden ağırlaşmadan yapmam gerek ☺