Irmakkk21 Mrb bu süredir yanaklarımda kırmizliklar vardı bugün de yine her iki tarafta mor benekler oldu sanki etini Emersin de kan toplar ya öyle neden olur acaba başına gelen var mi
Esrayalciin Irmakkk21 canım benimde aynı şey bacaklarımda olmaya başladı herhangi acı falan yok sadece emilmişte kan toplamış Gibi duruyor 🤷🏽♀️
Irmakkk21 Esraslc benim bir iki haftadir kirmizlik vardı sanki soğukta kalmışım da üşümüşum gibi bugün de morluk oluştu kaşıntı felan yok dimi