Kızlar selam geçenlerde bi diş apsesi geçirdim yazmıştım buraya geçti diye sevinirken tekrarladı doktora gidemeden pazartesiye randevu aldm büyük ihtimalle tekrar antibiyotik vericek öncekinin mg az olduğu için tam geçirmedi iltihabı bi geçse hemen çektirip kurtulucam ama Korkuyorum antibiyotik zarar verir bebeğime diye