Naz1988 Saliha110 Benimde 3 haftalıkken 1360 cıkmıstı 4 haftalıkken iki kese gözüktü ikizdi benimkiler
Elizzz gamzecansel evet 😊gorumcemle gitmistim onunki cok düşük muş ikiz olabilir demisti bana 🤗 Allah hepimizjn hamileligini guzelliklerle sonuclandirsin sag salim bebislerimize kavusalim🤲🤲
__birafitap__ Saliha110 bende cuma günü 4+3tum degerim yüksekti senin gibi keseyi de gördük sıkıntı etme :)
__birafitap__ Saliha110 kağıdın en altında gs yazan yerde mesela ben 4+3 ken girdim 4w3d yazıyor week hafta day gün anlamina geliyo ya ingilizcede bas harflerini koymuslar:)
Saliha110 __birafitap__ canim bende ki ultrasonun alt kısminda sade dı 3.64 mm yaziyor bu bebegin boyutu anlaminami geliyor acaba
Mutter Saliha110 beta hcg ile coğul gebeliğin alakası yok canım, değerler değişebilir kişiye göre. Takip edecektir doktorun canını bişey için sıkma
Saliha110 __birafitap__ canim 3.64 kese boyutuymus nette kese boyutuna 30 ekleyip 7 ye bolerek gebelik haftasi bulunur yaziyordu 8 haftaya kadar kesin sonuc verirmis bu yontem benim 4.5 haftalik cikiyor o hesaba gore bence doktorum 3 haftalik diye yanlis soyledi bana
bufemu Bende hamileliğin yeni öğrendim sat a göre 5 haftalık çıkıyor ama kan sonucum 151 çok mu düşük sorun olur mu
DilekBodurr Saliha110 sen 4+4 günlük hamilesin ve değerin gayet normal 😊 benim 4+3 te 2856 idi. Beta kişiden kişiye değişir çoğunlukla.
Krbltesma Merhaba tup bebekle 13.gun test sonucum 1024 cıktı cok sukur ıkız oldugunu ogrendım 3gun sonra ıkı kesede gorunmustu degerım 1024 cıkınca hemsıre ıkız demıstı
Saliha110 __birafitap__ insallah aksi bir durum olmaz adet olacakmisim gibi sancım var karım ve kasıklarimda alt bolgemde sızı var gebeligin ilk zamanlarinda oluyormu bu tarz adet sancisi gibi sancilar