Karagozz Yarın doktora gıdıcez tam 15 haftalık oluyorz yarın sizce cinsiyet gosterırmı devlete gıdıyoruz gıtmeden once cikolata flan ye dıyorlar sızce?
htc34sdkl Karagozz ben 12+1 de gittim erkek- 14+3 yine erkek dendi çikolata falan yemedim gösteresi varsa gösterir bence 🙂
Sedos2020 Karagozz uyuz bir doktora denk gelmezsen belli olur inşallah ,16. Haftamda erkek dedi hemde kesi dedi,,ondan önce gitmedim gitseydim belli olurdu gene diye düşünüyorum..
Karagozz htc34sdkl yaaa inşallah bizede gosterır ya Allah bagıslasın ben de erkek gecıyordu gonlumden hep ınsallah erkektır ama kız sada saglıklı olsun ınsallah
htc34sdkl Karagozz ben de kız beklemiştim hep 😄 hayırlısı olsun inşallah gösterir 🙂 buraya da yazarsanız iyi olur merak ettim 😄
Karagozz Sedos2020 12 hafta gıbı hep erken ogrenenlere bakıyorum hep erkek annelerı acaba erkek erken gosterıyor dedıklerı dogrumu
htc34sdkl Karagozz bence doğru. Doktor banu çiftçi de uygulamasında öyle yazmış erkek bebekse öğrenebilirsiniz kız bebekse biraz daha beklemeniz gerekebilir diye 🙂ama istisnalar da var tabii ki ☺️
Sedos2020 Karagozz evet pipi hemen gözüküyor ..kızda pipi gizukmediği için belki kendileri görmemişlerdir diye birazdaha bekletip bir daha bakmak istiyorlar oyuzden biraz geç.ogreniliyor kız çocuğu.
Karagozz Kızlar ultrason goruntusu nü nasıl atıyoruz cinsiyet 2 hafta sonra bellı olur dedı ama inanılmaz büyümüş bebek sizde bi baksanoz 😌