Ben hamilelikten önce üst üste antibiyotik kullandıktan sonra olmuştum. Antibiyotikler zararlı bakterileri öldürürken yararlıları da öldürdüğü için ağız içinde ve vajinada candidas adını verdikleri bir mantar türüyor. Sadece antibiyotik kullanımına bağlı değil bağışıklık sisteminin zayıflaması da neden olabiliyormuş. Benimki çok uzun sürmüştü prof. Lara kadar göründüm. Çok fazla araştırma yaptım konuyla ilgili. Karbonatlı suyla gargara yapmanızı ve vitamin kullanmanızı öneririm. Diş fırçanıza karbonat döküp hafifçe temizleyebilirsiniz o alanı. Çok şekerli şeyler yemeyin çünkü mantar şekere bayılıyor. Ben hap da kullanmıştım ancak hamilelikte kullanılıyor mu bilmiyorum. En iyisi aile hekiminize yada doktorunuza başvurmak olacaktır tabiki.