Sedos2020 Dmngty bende öyle biliyordum ama ,takkkkk Perşembe günü gittiğim ebe erkek bebeğin çoğunun kırk haftayı cikarmadigini ve kizlarinda aksine kirikini çıkardığını söyleyene kadar…şaşırdım ama öyle dedi.benim erkek 38,39 da olur dedi doğumun .