SedaGedik
Bukettuntmn
Medicabil Hastanesi’ne Songül Yapıcıya gidiyorum ben çok memnunum. Güler yüzlü ilgili ve anlayışlı bir doktor. Sağlık ocağında yaptırabileceğim testleri kendisi özellikle sağlık ocağında yaptır bakarım falan dedi hastanede yaptır illa falan demiyor.
Dilos1645 Bu Nigar hanımdan sanırım kimse memnun değil gerçekten ne berbat bi doktor ben ilk evlendiğimde gittim muayene etmek istedi ben ilk defa vajinal muayene olucam sonuçta tedirgindim bana direk sen vajinismussun seni muayene edemem deyip arkadaşının kartını verdi git onunla görüş diye.🤦 Saçma sapan bi insan. Hayat Hastanesi’nde tek iyi doktor Naile hanım zaten.