Zehra2604 ayakta zor hissedilir, bir de kafaya taktığımız an sanki anlıyorlar etmiyorlar gibi hissediyoruz biz, ben de öyle oldum hep hareket etsin diye özellikle bekleyince sanki etmiyorlar gibi😄 bi de stres yapınca biz ondan da etkileniyorlar. iyi olduğunu öğrenip eve gelince hissettim. korkmayın ama bir gün içinde halâ yoksa gidin siz de. içiniz rahat etsin uyuyorlar mış hep artık çünkü