FrdCn 6+1 deyiz şuan 6.haftaya girdiğimde başladı yani dün çok bulantım vardı bugün sabah aç karnınayken bulantım vardı ama şuan yok şükür 🙏 olmaması sorun değil herkeste bulantı olmuyor içinizi rahat tutun bi sorun yoktur. inşallah kalp atışlarını duyarız bende çok korkuyorum duyup rahatlamak istiyorum artık 😔