Funda6034 şeker diyetinde değilim ama karantina öncesi diyetisyene gidiyordum kilo alımım da kontrol altındaydı 1 aydır evdeyim yürüyüş iş yok diyete de uyamıyorum eski listelere dolayısıyla kilo aldım ama bu dönemde üzüleceğim en son şey kilo olur sanırım hepimizin sağlığı daha önemli. Listeye gelince abur cubur asla yok beyaz ekmek yok haftada iki defa pilav makarna türü var haftada 3 gün sütlü tatlı 2 gün dondurma vardı böyle şeyler yani genelde