Tubao Selam kızlar, 17+2 haftalık hamileyim. Lavaboya gittigimde sanki alt camasirimın su dökülmüs gibi ıslak olduğunu fark ettim. Bizim plesantamizda asagida olduğu icin endişe ettim. Başına gelen var mı?
Betim Tubao canım doktora gitmelisin .. bi ped öneriyorlar sanırım plesanta suyu olup olmadığı anlaşılıyor önemli ihmal etme
Sukeynahafsa Tubao cnm kız kardeşimde öyle oldu qeçen hafta hemen hastaneye qitti, daha önce plesentanın önde olduqunu söylemişti doktor, su qelince rahimde yara war ondan olmuş demiş. İhmal etme qit bnce, tehlikeli bi durum çünkü
Tubao Betim ya simdi hastanedeyim eve geldi o pet gibi seyden verdi kendi kendine su gelmis olamaz filan diyor doktorada ulasamiyorum ultrasonla bakanda bulamadim
Tgb2310 Hareket falan ettin mi, ben yürüdükten sonra falan çamaşırım ıslanıyordı ama bu su değildi. Eğer hareket faln ettysen ondan olmş olabilir
Sukeynahafsa Tubao şükürler olsun iyi ama plesentanın önde olması çok tehlikeli demiş doktor. Bnde araştırdım da cidden öyleymiş. Doktor kesinlikle hareket etmiceksin, mümkünse yemek bile yapma demiş
Fatmanzmgl Tubao cnm bebegin suyunun olup olmadığını anlamak icin eczanede bir test satiliyor 100lira cvari ondan alin yapin amnisure testi onla bakılıyor
Tubao Fatmanzmgl bu aksam hic bir neticeye ulasamadim. Hastane doktoru aradi onun tahmini bebegin suyu degilmis telefonla karar verdi asla kimse ultrasona bile almadi. Yarin sabahtan gidicem hastaneye bu dediginizide alirim. Sonucuda yazarim başına gelen olursa örnek olur en azindan