Susam88 Merhaba arkadaslar 19. Haftamdayım bir iki gündür hafif kasık ağrım oldu batma şeklinde acaba normal mi sizde bu haftalarda yasadınız mı
Susam88 Pamukkiz benimde başlrda olmustu dr bebek büyüdüğü rahim genişlediği için oluyor dedi şimdi bir kaç gündür yine var acaba rahim büyümesiyle ilgilimi yine
yumukeller Haftamdayim bende. 14. Haftada başladı kasık ve rahim ağrısı. Çok sancılı olunca doktora gittim. Tedbir amaçlı Ultrasondan bakti ve tahlil yaptı cok şükür bişey çıkmadı. Normal bu dönemde dedi bebek büyüyor içinde genişleme olacak buda rahime baskı yapar dedi. Bide vitamin ilacı başlamıştı buda biraz kabızlık yaptı onunda etkisi vardır dedi. Bol bol su iç demişti