Kızlar merhaba bir sorum olcakti bugün doktor kontrolüm vardı bebegij sıvısı sınır da değil ama eskisine göre biraz azalmış bunun için detaylı renkli ultrosona gitmen gerekiyor dedi bebegin sıvısı neden azalır bilen biriniz ya da yaşayan var mı ? Çoğalması için ne yapilcak? Önerisi olan varmi 21+1 haftalık hamileyim arastima hastanesinin diycegine göre kontrollerim iki hafta da bir e çekicek