Oğlum doğalı 1 sene oldu korunma yöntemi kullanmıyoruz çekilme yöntemi sadece zaten oğluma hamile olduğu adet olmayınca şüphelenmiştim tek belirti oydu kan testi idrar testi kadın doğum kaç kere gittim çıkmadı 2 ay boyunca sonra umudu kestim bir arkadaşım doktor önerdi ona gittim 1 ay 12 günlük hamile olduğumu öğrenmiştim onun öncesin de kaç tane test yaptıysam çıkmamıştı ikinci olur diye çok korkuyorum sezeryan doğum yaptım genel anestezi ile en son adetim 2 gün sürdü bir kaç gündür bazen karnıma sancı giriyor doğum sancısı gibi resmen sağ boşluğum ağrıyor ve karnım ara da sırada bazen taş kesiyor resmen eşime kalsa istiyor eymen ile büyür diyor da ben o kadar delirmedim :D En son ki adetimin üstünden 1 buçuk ay geçti 1 sene de 5 kere oldum o kadar