melikepervan Merhabalar 20.haftadan itibaren bebek hareketlerini,tekmelerini hissetmeye başladım.Şuan 23.haftadayım sanki bebek hareketleri çok tutarsızmış gibi. Bazen bir gün boyunca hiç hissetmediğim oluyor. Acaba benim gibi olan var mı ?
Meralvedatazer melikepervan bende canım 27. Haftamdayım dün çok azdı mesela bugün çok hareketli tuttaz oluyo bende de genelde
Mkelebek melikepervan ben 28i bitircem. Bazi gunler cok derinden ve az hissediyorum bazende cok hareketleniyor
brcaky haftadayım hala öyle kafasına göre takılıyolar galiba endişe etmeyin. 26dan sonra azalma varsa dikkatli olmak gerekiyormuş
melikepervan Çok teşekkür ederim arkadaşlar içimi rahatlattınız gerçekten❣️Daha önce olumsuz bir gebelik tecrübem olduğundan endişeleniyorum ister istemez. Virüsten dolayı doktora sıklıkla gidemiyoruz malesef 😔inşallah her şey yolundadır 🙏🏻