Nefesliva Çok önemli bir konu ben tahlili yaptırdım 2 gün sonra da normal kontrolüm vardı. Acil doktorum 2 gün bekleme yarın hemen kendi doktorunuza görünün tahlil sonuçlarını verin dedi. İdrar yolu enfeksiyonu ve iltihap da çok fazla çıktı bebeğe zarar verebilir demişti. Bizde korktuk artık 2 gün beklemedik hemen sabahına doktoruma göründüm. Tek kullanımlık suda eritilip içilen bir ilaç ve yanında 2 farklı hap vermişti.