Guzelbebek benim de öyleydi özellikle belimin altı ağrıyordu uzanırken bile birden ağrı giriyordu çoğu zamanda belime sancı giriyordu ayakta 5 dk kalınca da ağrıyordu nefesimi kesiyordu mideme vuruyordu ağrı bulantı gibi yapıyordu ilk 3 aydan sonra geçti mümkün olduğunca sıcak tutun kendinizi ağrınız olduğunda bir süre düz uzanın belinizi destekleyerek