ebeanne22 benim ucuncu hamileliğim ikisinde de eve geldikten sonra tulbent kullandim korse hic kullanmadim tulbent cok ise yarior benim karnim hep dumduz dogumumu yapayim ondN sonra yine tulbent kullancam bi hafta filan sonra belki korseye gecebilirim ama erken takmak onemli eve gelir gelmez taktim bn