Ylzmeric Valla benim gebelikle birlikte alerjik anjio ödemim çıktı ama test yapamadığımız için neyden dolayı bir yerlerimin şiştiğini anlayamıyoruz 🤣 şuan yine ayağımın altında bir yumurta var gibi şiş tek ayakla yürüyorum. Ama normal gebelik ödeminde tuzu azaltmak lazımmış.