sndsk yok canım nişan daha yoğun ve daha çok oluyor diye biliyorum ve biraz daha renkli olabiliyor pembemsi vb.gibi. Senin bahsettiğin normal akıntın bende de aynı durum mevcut şuan 36. Haftamdayım arttı biraz. Daha da artabilir canım benim 2. Hamileliğim ilkinde de böyle olmuştu son hafta baya baya artmıştı.