Poyrazefem çok şükür hiç bi sıkıntı olmadı ama genelde solunum sıkıntısı yaşayan bebekler oluyormuş 36. haftada ben 31 haftalık hamileyken erken doğum tehlikesi geçirmiştim 4 doz ciğer geliştirici iğne vurulmuştum onun da etkisiyle bi sıkıntı yaşamadık. Siz de 36 haftalık mı doğum yapıcaksınız?