KymetKaplan 21+1 oldum bugün cuma günü kontrolüm vardı 360 gram dedi azmı? Burda görüyorum herkesin ki daha fazla 😒😒
Osse KymetKaplan başkasının bebeğiyle kıyaslama canım herkesin genetiği aynı değil öyle olsa bi fabrikadan çıkmış gibi olurduk bu eşin ve senin genetiğine bağlı birşey doktorun bir sıkıntı yok diyorsa bir sıkıntı yok demektşr
Ipekokanliya KymetKaplan her gün bi muz sabah akşam da süt iç birer bardak emin ol tosun gibi olcak 🙂)))
Gizemgizem KymetKaplan Benim de o civarda bizde 21+2 yiz bence bir sorun yok merak etmeyin ve hic karsilastirma yapmayın yoksa insan gereksiz evham yapıyor
KymetKaplan Osse devlet hastanesine gidiyorum canım ve kendi doktoruma görünemedim ilk gebeliğim hiç bi bilgim yok ister istemez evham yapıyorum 😔
Osse KymetKaplan evham yapma canım sen sağlıklı beslen gerisini Allaha bırak. Bebekten bebeğe de değişir o ben 3 küsür kilo doğmuşum ama erkek kardeşim 5.400 gram doğmuş her bebek bir olmuyor hem haftan daha erken son zamanlarda daha çok kilo alıyorlar. Sabahları kalkınca aç karnına sütün içine bal katıp iç canım. Benim bebeğimde öyleydi azar azar kilo alıyordu muz yedim kaşar yedim kilo aldırıyor diye ama çok fark etmiyordu son zamanlarında almaya başladı ama ballı sütü dene canım
hazemm KymetKaplan canım devlet hastanesine gitmen senin ve bebeğinin sağlıksız olduğuna bakımın doğru yapılmadığını göstermez ki minyon tipli bir anneysen yada esin öyleyse sonuç böyle olabilir sıkıntı edip bebeğini içerde bunalıma sokma lütfen 🙄
KymetKaplan hazemm değiliz aslın da babasının da kilosu gayet yerinde benim de , haklısın ama ister istemez bi de bu dönem de insan en ufak şeyi bile takıyor canım heleki konu canından bi can olunca farklı oluyormuş ee bide tecrübesizlik var
hazemm KymetKaplan benim de ilk gebeliğim hafta farkımız ama şöyle de olabilir düzenli beslenmiorsan eğer ilaçlarını icmiosan kilo alımı az olabilio
Annesininminigi KymetKaplan şuan 22 yim henüz kontrole gitmedim ama şöyle birsey var benim yapim kilolu boyum uzun eşim uzun ve bebişim normalde 21 olmasi gerekirkem 22 önde ilerliyo 10 gün kilosundan dolayı 😊
KymetKaplan Annesininminigi biz çok uzun değiliz ama minyon da değiliz kilomuz da iyi hatta babasının ki baya iyi
Annesininminigi KymetKaplan Bol kaşar ve muz ye canım ben hergün yiyorum çok sağlikli beslenemiyorum suda içemiyorum ama bebişim iyi allaha şükür
Ipekokanliya Annesininminigi bilmiyorum ama bence yanlış hatirliyosunuz çünkü 31 santim o.hafta daki bebek için çok fazla ne kadar aile uzun olursa olsun olmaz diye düşünüyorum. Şuan kaç haftaliksiniz şuan kaç cm
Ipekokanliya KymetKaplan benim kuzucuk ta zayıftı yavaş ilerliyodu . Muza sute çok yuklendim. Mansallah yavrum çok güzel.kilo aldı miğde yanmam var.diue sutu de abarttım ben doktor sordu nabtin ne yedin bu kadar kilo aldı diye . Mansallah 🙂))