İyi geceler annişler ben 34. Haftanın içindeyim ama hala beşik almadım bebekonfordan anne yanı alacaktım aslında ama çokta emin olamadım uygun fiyatlı beşik alanlar öneride bulunabilirmi acaba herkesi Alkah sağ salim hayırlısıyla kurtarsın inşallah 😍