Sinemm17 https://imgyukle.com/i/QqRTE0 kızlar bu en son ki testi yaptıktan 10 dakika sonra çektim resmi. bazıları yumurtlama olmuş dedi bazıları daha olmamış dedo ama.kafam çok karıştı benim . yumurtlama olmuş mu olmamış
Elifyusuf41 Sinemm17 canım nasıl resim yükledin bende yükleyip size göstermek istiyorum sanırım Ebru ablanın testlerini kullanıyorsun bende onları kullanıyorum
Sinemm17 Elifyusuf41 google img yükle yaz resmi yükle de sonra altta ki link i kopyala buraya yapıştır canim
Elifyusuf41 Sinemm17 benimde Aralık ayında kaybım var kürtaj oldum bende Ebru ablaya attım ama daha dönüş yapmadı halledebilirsem atıcam canım 🙂
Sinemm17 bak imf yükle yaz resim yükle de resmi yükle sonra altta link var yanında copy yazıyor copy yazan yere baş kopyalamış oluyor oraya
Sinemm17 Elifyusuf41 canım sank8 t çizgisi C çizgisine göre silik gibi. bence yarın olabilir senin yumurtlama
Ceren9234 Ben ovulasyom testi cok kullanmistim vaktimde cift cozgi gördüğünde 24 48 saat icinde yumurtan catlayacak iliskiye gir diye sana haber veriyor. Bir daha test yaptiginda ikinci cizgi tekrar siliklesmisse yumurtan catlamis olay bitmis demektir