Canım zıbın türü ürünleri özellikle kujjunun desenlileri naylon karışım oluyor. Hepsi demeyim ama penyeleride genelde çekme ya da sünme oluyor fiyatına göre her ürünü kaliteli değil dokunmadan anlaşılmıyor ama bu dönemde de o mümkün değil maalesef ben aldığım ürünlerden yarı yarıya memnun kaldım.