Gece boyu uyuyamadım adet ağrısı vardı sabaha duş alıp hastaneye gittim sancılar düzensiz dedi ebe daha önceden 1 cm açılma vardı hala 1 cm dedi eve geldik ilk doğum olacağı için ağrıları çözemiyorum belim de ağrıyor birde göğsümün altı içerden yırtılmış gibi yanıyor karnım taş gibi hep kasılmış duruyor bebek ishal durumuda var onun yanında hamileliğim boyunca hiç istifa etmedim bugün çok bulantım var hiç bir şey yiyemedim acaba geliyormu bebek