sukayhanacar Anne__8 bende bi kaç haftaya başlıcam canım ama aldım hazırladım.öncelikle kendi tercihim Lierac ve çok fazla duyum aldığım organik hindistan cevizi yağı kullanıcam ama çatlayıp çatlamamak birazda genetik bence
Anne__8 Benim şuan çatlak yok göbeğimde ama 21 haftaligm geç kaldım galiba kullanmaya 😭başta kullanılması gerekiyoms galiba
SeHer1909 sukayhanacar genetik etkiler ama önlem De şart bence. Ben 24. Haftadayum 10 kilo aldım iç karnım hiç yokmuş demek ki kocaman bir göbeğim var şimdilik bi çatlama yok kaşıntı oldugunda da lierac sürüyorum iki dkda geçiyor çokk memnunum 🙏 Lierac tan şaşmayın derim
Mehtapkrcbn Bioil ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 33 haftamdayım maalesef çatlaklarım bayağı oldu vücudum çatlamaya meyilliymiş çok işe yaramadı hep zayıf olan biri 13 kg alırsa durum değişmiyor sanırım 🥺
sukayhanacar SeHer1909 ben de ilk gebeliğimdr kullanmıştım aşırı rahatlatmıştı beni ama o kayıpla sonuçlanınca 2. de tekrar başlıcam ama hindistan cevizi yağını da çok kullandı çevrem falan aşırı memnun kalmışlardı dönüşümlü ikisini kullanıcam canım🌸
SeHer1909 sukayhanacar bazen zeytinyagıyla falan karıştırıyorum avucumda öyle sürüyorum daha uzun süre nemli kalıyor