Eda1231 Kızlar 34+1im dün hastaneden taburcu oldum kasılmalarım vardı 1 buçuk cm açılma ile duruyorum. Az önce yeşil sümüksü miktarı çokça akıntı geldi. Telaşlandım nişan kanlı oluyor sonuçta dimi nedir bu.
Busratm Eda1231 İlla kanlı olması gerekmiyor. Yeşil akıntı mantar ya da vajinal enfeksiyon belirtisi olabilir.
SedaGedik Eda1231 Canım yeşil akıntı sıkıntılı bir durum doktoruna mutlaka görün derim bebeğinin ve senin sağlığınız söz konusu sonuçta
45354535 Eda1231 kasılmalarını nasıl anladın canım bende 33+2 deyim benim de yeşil akıntım geliyor ama enfeksiyon falan yok
Eda1231 Busratm Deletedmom317 tahliller yeni yapıldı enfeksiyon olsaydı çıkmaz mıydı o yüzden bende şaşırdım bilemedim.
Deletedmom317 Eda1231 bende senin le ayni haftadayim 1 cnm acikligim var hastanede yattim ins erken dogurmayiz
Eda1231 Deletedmom317 inşallah canım ya şu bir buçuk aydır neler çektiğimi bir ben bir Allah biliyor bu haftalara kadar gelebilmek bile mucizeydi benim için inşallah zamanında kucaklarız bebeklerimizi
Eda1231 SedaGedik bende sıkıntılı diye biliyorum hep geliyordu ama ufak ufak idi bunun miktarı fazla olunca panikledim bir an
Eda1231 45354535 canım karnın çok sert oluyor her tarafı ama birde pozisyon değiştirme ile rahatlayamıyorsun sürekli değil ara ara oluyor. Günde 10 defayı geçiyorsa yalancı sayılmıyor.
45354535 Eda1231 benim öyle olmadı hiç sadece geceleri çok zorlanıyorum o kadar onjn dışında Başka bir sıkıntı yok Allah’a şükür
45354535 Eda1231 yani kaşıntı falan san olması lazım çünkü son zamanlar da akıntı çok geliyor dr söylemişti ama idrar testi yapılması lazım kesin olması için
misbebek Eda1231 yeşil olarak suyun gelirse çocuk içerde kakasini yapmış o yüzden yeşil suyu geliyor diye biliyorum canım aklında olsun seninki akıntı imiş ama ihmal de etme hani